usługi specjalistyczne

Zmiana sprzedawcy energii w domu

Dlaczego warto zmienić sprzedawcę energii na PGE?

 

Jeżeli posiadasz dom jednorodzinny lub mieszkanie i nie chcesz bardzo mocno obciążyć swojego budżetu domowego, to powinieneś zastanowić się nad zmianą sprzedawcy energii w domu. Polecamy pakiet “Cieplej z PGE”. Ten pakiet zagwarantuje Ci bezpłatne, profesjonalne doradztwo techniczne razem z doborem urządzeń oraz montaż i sprzedaż nowoczesnych kotłów gazowych. Wszystko jest realizowane przy współpracy z zewnętrznym partnerem, który jest firmą profesjonalnie zajmującą się obsługą, montażem gazowych urządzeń grzewczych, a także ich serwisem. Firma działa na terenie całego kraju. W ramach oferty zyskujesz: niższe rachunki za paliwo gazowe – atrakcyjna oferta cenowa, montaż najnowszej generacji kotła gazowego bardzo znanej i rekomendowanej marki, ogrzewanie nie zwiększa zanieczyszczenia powietrza oraz nie wpływa niekorzystnie na życie i zdrowie ludzi. Firma gwarantuje również najwyższą jakość urządzeń, ponieważ zależy jej, żebyś mógł cieszyć się z komfortu cieplnego w swoim domu.

 

Jak wygląda zmiana sprzedawcy energii w domu?

 

Zmiana sprzedawcy energii w domu jest naprawdę bardzo prosta. Firma dokłada wszelkich starań, żeby nie zabierało Ci to cennego czasu, który możesz poświęcić na swoje pasje lub swoim dzieciom. Jedyne co musisz zrobić, to podpisać z firmą Umowę Sprzedaży Energii Elektrycznej. Dodatkowym elementem jest przekazanie im pełnomocnictwa, które umożliwi reprezentowanie Ciebie podczas procesu zmiany sprzedawcy. Na tym kończy się Twoje zaangażowanie, resztę spraw firma załatwi za Ciebie. Następnie eksperci wypowiadają umowę staremu sprzedawcy. Kolejnym krokiem jest zawiadomienie OSD (Operator Systemu Dystrybucyjnego) o podpisaniu nowej umowy poprzez złożenie odpowiedniego wniosku. W przypadku pozytywnej weryfikacji zawarta zostaje umowa z OSD o świadczenie usługi dystrybucji. W ostatnim kroku pozostaje odczyt wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego u Odbiorcy. Operator Systemu Dystrybucyjnego w dniu zmiany sprzedawcy dokonuje odczytu licznika. W ten sam dzień operator przekazuje firmie i ówczesnemu sprzedawcy stan licznika. Na tej podstawie dotychczasowy sprzedawca przygotuje rozliczenie końcowe.

https://www.gkpge.pl/Oferta/Dla-domu/Krajowa/zmiana-dostawcy-energii-elektrycznej-pge

 

Przydatne dokumenty i informacje – łatwość dostępu

 

Kontakt z firmą PGE i z ich wykwalifikowanymi ekspertami jest bardzo łatwy. Klienci, którzy posiadają umowę z PGE mogą kontaktować się z nimi za pośrednictwem poczty elektronicznej. Dzięki niej można załatwić sprawy związane ze zmianą grupy taryfowej, zmianą danych osobowych, zmianą okresu rozliczeniowego, przepisanie umowy, zmianą dotyczącą warunków umowy oraz zmianą adresu korespondencyjnego. Kolejną sprawą, którą można załatwić, jest problem z licznikiem. Jeżeli chcesz zgłosić uszkodzenia licznika, to nie wahaj się – im szybciej napiszesz, tym szybciej firma zareaguje. Poprzez pocztę elektroniczną możesz również podać stan licznika, oświadczenie o wskazaniach licznika, reklamacje oraz inne usługi wykonywane na zlecenie odbiorcy (formularz znajduje się na stronie OSD). Zgłosić można również reklamacje techniczne, na przykład dotyczące sieci, napięcia czy urządzeń pomiarowych. Reklamacje handlowe odnoszące się do faktur, prognoz lub rozliczeń tak samo można kierować za pomocą poczty elektronicznej. Na stronie internetowej PGE znajdziesz wiele przydatnych dokumentów, dlatego zapraszamy do zapoznania się z nimi.

 

Wygodniejsze otrzymywanie rozliczeń? To możliwe!

 

Firma PGE stara się jak najbardziej ułatwiać klientom korzystanie z usług, które dla Ciebie świadczą. Dlatego proponuje Ci zmianę formy otrzymywania rozliczeń. Stanie się to dla Ciebie szybsze, wygodniejsze oraz bardziej nowoczesne. Zamiast produkowania kolejnych kartek papieru i zanieczyszczania środowiska, otrzymasz fakturę na swój adres mailowy – eFaktura ma wiele zalet. Jedną z nich jest oszczędność czasu. Faktura trafia do Ciebie dokładnie w tym samym momencie, w którym jest wystawiona. Wszystko załatwiasz bez wychodzenia z domu, bez wypełniania druków polecenia przelewu oraz nie masz powodów, żeby udawać się na pocztę lub do banku. Stały dostęp do eFaktury jest kolejnym plusem jej posiadania. Wystarczy zalogować się w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta PGE eBOK www.ebok.gkpge.pl. Kontrola nad Twoimi płatnościami jest bardzo ważna. Dzięki PGE eFaktura możesz w łatwy sposób kontrolować swoje rachunki, ponieważ  powiadomienia przypomną Ci o nadchodzącym terminie płatności oraz o braku terminowej wpłaty. Wszystkie faktury są bezpieczne, gdyż są chronione Twoim hasłem, które sam ustalasz na samym początku.