inne

Banery reklamowe

Banery reklamowe są świetną formą promocji zarówno na w formie cyfrowej, jak i papierowej. Jak zatem najlepiej dopasować swoją formę reklamy do potrzeb firmy? Do tego potrzebny będzie zespół doświadczonych grafików, który z pewnością dobierze najodpowiedniejszą formę według spersonalizowanych potrzeb.

Baner reklamowy – na co należy zwrócić uwagę?

Z pewnością rzeczą, na którą należy zwrócić uwagę podczas zlecenia produkcji banneru reklamowego, jest materiał, z jakiego zostanie wykonany. Przy dużych formatach świetnie sprawdzi się siatka mesh, która charakteryzuje się dziurkowaną powierzchnią. Zapewni ona odpowiednią widoczność już z daleka i świetnie sprawdzi się praktycznie w każdych warunkach atmosferycznych, gwarantując długą żywotność naszej reklamy. Drugim, świetnym rozwiązaniem wykorzystywanym bardzo często podczas takiej formy reklamy, jest materiał o nazwie blockout, którego cechuje warstwa blokująca światło. Poprawia to znacznie widoczność, szczególnie w przypadku banerów dwustronnych. Jeśli chcemy, aby zaprojektowano dla nas nieco mniejszy format, doskonale sprawdzi się przy tym tkanina PCV, która świetnie poradzi sobie z wszelakimi czynnikami zewnętrznymi.

Lokalizacja banera reklamowego – dlaczego jest tak ważna?

Z prostej przyczyny – grono odbiorców musi być obszerne, właśnie taki jest cel promowania produktu, usługi, etc. w takiej właśnie formie. Są trzy lokalizacje, dzięki którym będziemy mogli dotrzeć do dużej liczby osób równocześnie, mianowicie:

– centrum dużego miasta; ruchliwe ulice, którymi na co dzień przemieszcza się mnóstwo osób, są świetnym punktem, w jakim możemy ulokować nasz banner,

– imprezy branżowe; czyli miejsca, do którego udaje się konkretna grupa docelowa odbiorców, np. targi o konkretnej tematyce. Łatwo w takich okolicznościach rozpowszechnić informacje,

– galerie handlowe; to miejsce, w którym również każdego dnia pojawia się mnóstwo ludzi, z różnych środowisk i w różnym wieku, dobre miejsce na dotarcie szczególnie do młodszej grupy społecznej.